19 October 2010

Ship Manifest: Neckar - Napoli to New York - 21 April 1905




Neckar - Napoli to New York
21 April 1905







List: 1A
Line: 1
Name: De Luca, Alessandro
Age: 14
Last Residence: Montemiletto
Destination: Uncle Raffaele de Luca at 23 Travers St. Boston MA
Previous Travel: No

List: 1A
Line: 2
Name: Capone, Domenico
Age: 19
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother-in-law Luigi Ragno at 37 Milton St. Dedham MA
Previous Travel: No

List: 1A
Line: 3
Name: Ardolino, Maria Grazia
Age: 19
Marital: Single
Last Residence: Torre le Nocelle
Destination: Father Ciriaco at Box 186 Wellesley MA
Previous Travel: No

List: 1A
Line: 4
Name: Dello Iacono, Giuseppantonio
Age: 25
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother-in-law Raffaele Capone at 67 Merrimac St. Boston MA
Previous Travel: No

List: 1A
Line: 5
Name: Garofalo, Angelo
Age: 16
Marital: Single
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother Giuseppe at 186 Navy St., Brooklyn NY
Previous Travel: No

List: 1A
Line: 6
Name: Fina, Pellegrino
Age: 22
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Cugino Angelantonio Ferraro at 669 N. 6th St. Newark NJ
Previous Travel: 1902-1904

List: 1A
Line: 7
Name: De Luca, Carminantonio
Age: 52
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Son Michelangelo de Luca at 23 Travers St. Boston MA
Previous Travel: No

List: 1A
Line: 8
Name: Censale, Angelo
Age: 18
Marital: Single
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother Federico at 196 Endcott St. Boston MA
Previous Travel: No

List: 1A
Line: 9
Name: Censale, Domenico
Age: 23
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother Federico at 196 Endicott St. Boston MA
Previous Travel: 1902-1904 in Boston

List: 1A
Line: 10
Name: Colella, Gennaro
Age: 25
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother-in-law Raffaele Brogna at 115 Salem St. Boston MA
Previous Travel: 1901-1904 in Boston MA

List: 1A
Line: 11
Name: Colella, Tommasina
Age: 27
Last Residence: Montemiletto
Note: Wife of Gennaro Colella

List: 1A
Line: 12
Name: Ciarla, Giuseppe
Age: 30
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Cugino Vincenzo Ciarla at 23 Travers St. Boston MA
Previous Travel: 1897-1904 in Boston

List: 1A
Line: 13
Name: Carpenito, Angelo
Age: 24
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Cugino Michelangelo de Luca at 23 Travers St. Boston MA
Previous Travel: 1902-1904 in Boston

List: 1A
Line: 14
Name: Colella, Emilio
Age: 24
Occupation: Shoemaker
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother-in-law Ciriaco Ardolino at Box 136 Wellesley MA
Previous Travel: 1896-1902 in Boston MA
Note: Entire line crossed out

List: 1A
Line: 15
Name: Colella, Erminia
Age: 26
Marital: Wife of Emilio Colella
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother-in-law Ciriaco Ardolino at Box 136 Wellesley MA
Previous Travel: No
Note: Entire line crossed out

List: U21
Line: 28
Name: Abate, Nunzia
Age: 4
Last Residence: Montemiletto
Destination: Father Fortunato Abate at 115 Salem St. Boston MA
Previous Travel: No
Note: In the care of Bernardo Nardone

List: U21
Line: 29
Name: Nardone, Bernardo
Age: 33
Marital: Married
Last Residence: Montemiletto
Destination: Cugino Ciriaco Nardone at 115 Salem St. Boston MA
Previous Travel: 1895-1902 in Boston

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.