18 April 2014

Ship Manifest: Kaiser Wilhelm II 5 July 1900

List R18


Kaiser Wilhelm II - 5 July 1900
Napoli to New York



List: R18
Name: Brogna, Gennaro
Age: 25
Marital: Single
Last Residence: Montemiletto
Destination: Brother Felice at 100 Readville Street, Readville, MA
Previous Travel: No

List: W23
Line: 20
Name: Petrillo, Ruggiero
Age: 16
Marital: Single
Last Residence: Torre le Nocelle
Destination: To father Virgilio at 737 Seventh Street, Philadelphia, PA
Previous Travel: No

List: W23
Line: 23
Name: Bevilacqua, Flaminio
Age: 22
Marital: Single
Last Residence: Torre le Nocelle
Destination: Uncle Giovanni Pizzano at 115 Salem Street, Boston, MA
Previous Travel: 3 Years

List: W23
Line: 24
Name: De Angelis, Domenico
Age: 27
Marital: Married
Last Residence: Torre le Nocelle
Destination: Brother Antonio at 317 North Street, Boston, MA
Previous Travel: No

List: W23
Line: 25
Name: De Angelis, Elisabetta
Age: 26
Note: Wife of Domenico de Angelis

List: W23
Line: 26
Name: Leone, Eugenio
Age: 32
Marital: Married
Occupation: Stone Cutter
Last Residence: Torre le Nocelle
Destination: Brother-in-law Orazio Bevilacqua in Boston, MA
Previous Travel: 3 Years

List: W23
Line: 27
Name: Leone, Teresa
Age: 24
Note: Wife of Eugenio Leone

List: Z26
Line: 22
Name: Leone, Giacinta
Age: 28
Marital: Single
Last Residence: Pietradefusi
Destination: Aunt at 114 Mulberry Street, NY
Previous Travel: No

List: Z26
Line: 23
Name: Nardone, Antonio
Age: 22
Marital: Married
Last Residence: Campanarello
Destination: Cousin Pasquale Grillo at 1 North Square, Boston, MA
Previous Travel: No

List: Z26
Line: 24
Name: Colantuoni, Giuseppe
Age: 18
Marital: Single
Last Residence: Campanarello
Destination: Cousin Pasquale Grillo at 1 North Square, Boston, MA
Previous Travel: No




List W23



List Z26



0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.